Zdravá snídaně


Správně složená snídaně odpovídající zásadám zdravé výživy je nezbytná pro dodání potřebné energie a psychickou pohodu.

3b44d35ec0_77130295_o2

Nedávno bylo prokázáno silné spojení mezi nesprávnou snídaní a mnoha zdravotními problémy.

Přesto ranní stravovací zvyklosti lidí v České republice jsou velmi neuspokojivé. Někteří nesnídají vůbec, jiní si ihned po probuzení dopřávají zcela nevhodná jídla. Podívejte se jak správně snídat .

Důležité je dodržovat již od rána pitný režim, abychom do večera zvládli alespoň 2,5-3 litry tekutin. Ranní káva ani silný černý čaj se ovšem nepočítají.

Samotná snídaně by nám měla dodat 20-25 % denní energie. Člověk bez snídaně má tendenci se přejídat nebo pojídat průběžně během dne různé nezdravé „mlsy“. Roste riziko obezity a výživových nedostatků, nehledě na psychické následky.

Chcete řešení ? Objednejte se na nezávaznou konzultaci

zdrava_vyziva_3


Snídaně je zdravý krok do nového dne

Snídaně by měla být prvním jídlem nového dne a dodat potřebnou startovací energii. Realita je však často jiná. Snídani často vůbec nestihneme, nebo se odbudeme pečivem namazaným „něčím“ a zhltnutým za pochodu.

Snídaně je nejdůležitější jídlo dne – startuje tělo po osmi hodinách spánku, takže když ji vynecháme, brzy přijde únava.

Podívejte se jak správně snídat .