Výživové poradenství


13315366_503662849829353_2823575734227834772_nVýživa je základ.

Chcete-li dosáhnout jakéhokoliv výsledku (hubnutí, tvarování postavy, nabírání svaloviny, zlepšení kondice), je potřeba začít v kuchyni a na vašem talíři. Naši poradci s mnohaletými zkušenostmi Vám sestaví stravovací plán na míru vašim cílům.

Začněte zdravou výživou a začněte hubnout bez hladovění. Objednejte se ještě dnes na nezávaznou konzultaci.


Jaký je váš cíl?

  • Zdravé efektivní hubnutí bez hladovění a jojo efektu
  • Tvarování postavy
  • Nabírání svalové hmoty
  • Výživa pro sport a fitness
  • Výživa pro zdravý a aktivní životní styl, udržení kondice

Se vším Vám rádi pomůžeme.

Chcete řešení ? Objednejte se na nezávaznou konzultaci

 

Součástí výživové konzultace je měření stavby těla na speciálním analyzéru bioimpedanční metodou, které zahrnuje:
  •     procento tělesných tuků a segmentální rozložení tuků v těle
  •     útrobní tuk
  •     hmotnost svalů celkové a v jednotlivých segmentech těla
  •     minerály v kostech
  •     hydratace těla
  •     bazální metabolismus a metabolický věk
  •     hodnocení fyzické kondice
                            

 

 

 

 

Chcete řešení ? Objednejte se na nezávaznou konzultaci


Koncepce účinného hubnutí bez hladovění.

Hledáte řešení, jak zdravě zhubnout a pak váhu si dlouhodobě udržet? Vašemu problému rozumíme. Zabýváme se problémem zdravého a trvalého zhubnutí. Udělejte konec dietám, které nefungují. Získejte vysněnou postavu i kondici.

Plán hubnutí sestavíme na míru. Výsledkem bude:
  • rychlé snížení váhy o několik kg
  • získání optimální postavy
  • úbytek cm v problémových partiích
  • zlepšení metabolismu
  • zabránění jojo efektu, udržení získané váhy
Pokud hledáte dlouhodobé řešení, které je nenáročné na čas, jsme si jisti, že Vám pomůžeme dosáhnout výsledků.

Výživa pro sport a fitness

                          

 

Zkvalitnění a nabrání svaloviny je také otázkou správné kombinace výživy a posilovacích cvičení. Kvalitní a zdravá svalová hmota se určitě nenabere z běžného jídla, je nutné stravovací plán zaměřit tak, aby přírůstky váhy byly na svalovině, nikoliv na tucích. Další výzvou pro řadu lidí je svalovou hmotu udržet.
Ať už jste nadšený návštěvník posilovny, potřebujete nabrat a udržet svalovou hmotu v rámci rekonvalescence, také Vám poradíme. Jak už bylo zmíněno 80% je výživa, 20% je cvičení.

 

       

Většina lidí sportuje rekreačně ať už s cílem zůstat v kondici, mít správně tvarovanou postavu, spálit přebytečné tuky a podpořit svoje srdce a oběhový systém jako prevenci a hlavně pro zdraví. Nebo jsou to sportovní nadšenci, kteří každou volnou chvíli tráví v přírodě – běhají, lyžují, jezdí na kole, lezou po horách a mají mnoho rozmanitých aktivit a rádi také měří svoje síly s ostatními nebo soupeří sami se sebou.
Pomůžeme tak, aby tělo po sportu správně regenerovalo, nebolely svaly, měli jste chuť znovu cvičit, na cvičení měli dost energie a hlavně abyste viděli výsledky svého cvičení = dobrý pocit, množství energie, zlepšující se kondice, zpevněná postava, lepší imunita, kvalitní regenerace.

 

Sledujte také náš Facebook.