Jak urychlit spalování tuků

Jak urychlit spalování tuků

V následujícím článku se zaměříme na téma JAK URYCHLIT SPALOVÁNÍ TUKŮ.
Lidské tělo přirozeně spaluje tuky jako zdroj energie, ale lze jej vytrénovat, aby tak činilo ještě efektivněji. Dáme Vám několik tipů, jak si své tělo můžete vytrénovat, aby se z něj stal doslova stroj na spalování tuků!

Překonejte svoji pohodlnost!

V našem uspěchaném životě bychom chtěli „rychlá řešení“ k dosažení svých cílů v oblasti zdraví a dobré kondice. Pokud si však vyhradíte čas, abyste si předem naplánovali své pravidelné aktivity v oblasti fitness, můžete dosáhnout lepších výsledků a pomůžete si k tomu, abyste tuk spalovali ještě rychleji.

Existuje nespočet možností, jak spalovat tuky, hubnout a posilovat. Vyžadují pouze ochotu překonat přirozenou pohodlnost.

VYHRAĎTE SI ČAS NA VYTRVALOSTNÍ TRÉNINK

Pokuste se vyhradit si čas alespoň jednou týdně pro déletrvající kardio cvičení, při kterém budete udržovat intenzitu 6/10. Běh, chůze nebo jízda na kole v pohodlném tempu po delší časový usek je skvělým způsobem, jak zajistit, aby Vaše tělo spalovalo tuk. Tělo využívá tuk jako zdroj energie po většinu času takového déletrvajícího cvičení, takže pokud začnete zvyšovat úsilí a intenzitu cvičení, začne tělo spalovat jako energii zásobní sacharidy.

PROVOZUJTE TAKÉ INTERVALOVÝ TRÉNINK

Jsem velkým fandou intervalového tréninku kvůli efektu spalování tuků, který trvá i po skončení cvičení. Během intervalového tréninku vysoké intenzity využívá tělo jako zdroj energie sacharidy a pro regeneraci spaluje tuky. Intervalový trénink zabere méně času a už po pouhých 30ti minutách cvičení má neuvěřitelné výsledky, pokud jde o spalování. Proto se pokuste trénovat tímto způsobem alespoň dvakrát týdně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*